رستوران پدیده فردوس

رستوران پدیده فردوس

رستوران پدیده فردوس از سال ۱۳۸۸ در شهرستان نجف‌آباد فعالیت خود را آغاز کرده است. این رستوران با ارائه غذاهای باکیفیت، سالم و خوشمزه توانسته است مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

رستوران پدیده فردوس

فضای رستوران

از مشخصه‌های این رستوران می‌توان به فضای زیبای آن اشاره کرد. این رستوارن دارای یک سالن مجلل در دوطبقه با جایگاه موسیقی و شاه نشین و با تزئینات خاص که سبک معماری این مجموعه پهلوی، قاجاری و صفوی می باشد.

استفاده از کاشی‌های کرم و فیروزه‌ای در کنار کاشی‌های هفت رنگ طرح معرق جلوه‌ای خاص به این سالن زیبا بخشیده است.

در دیواره‌ها فرم اصلی قوس‌ها به سبک پهلوی و تزئینات داخل آن با نقاشی سبک قاجاری که در هر قسمت به طور مجزا سه قاب وجود دارد، قاب‌های سمت چپ و راست با نقاشی قاجاری و قاب‌های وسط با نقاشی صفوی و در لچک‌ها طرح اسلیمی چشم را نوازش می‌دهد.

در سقف مرکزی از نقاشی سبک صفوی طرح اسلیمی و خطایی و طلاکاری استفاده شده‌است.

در قسمت مرکزی سالن اصلی حوض و آب‌نمایی زیرگنبد اصلی با نقاشی منحصربه فردی که چشم هر بیننده را به خود خیره می‌کند طراحی و ساخته شده که حوض‌خانه‌های امارت‌های قدیمی را تداعی می‌کند و در مقابل حوض‌خانه، تابلویی با موضوع بزم شاه عباسی نقاشی شده است.

در این فضای دل‌نشین و تماشایی شما می‌توانید انواع غذاهای ایرانی را سفارش بدید.

این مجموعه دارای پرسنل مودب، خونگرم با روابط عمومی بالا می‌باشد که از بدو ورود شما را مشایعت می‌کنند.

اگر دلتان غذاهای ایرانی و فرنگی باکیفیت و خوشمزه می‌خواهد حتماً به رستوران پدیده فردوس سر بزنید. این رستوران برای برگزاری مهمانی‌ها و مراسم خاص بسیار مناسب است.

از دیگر مزایا و امکانات رستوران پدیده فردوس برای رفاه حال مشتریان می‌توان به:

  • پارکینگ اختصاصی: جهت کنترل تردد و و تامین امنیت خودروهای مشتریان و مهمانان عزیز .
  • سالن کافی‌شاپ: کافی شاپ رستوران پدیده فردوس دارای منوی کاملا حرفه‌ای که با استفاده از بهترین دانه‌های قهوه، دمنوش و تعدد دسرها و نوشیدنی‌های سرد، محیطی دنج را برای ملاقات‌های دوستانه ایجاد کرده است.
  • سالن بیلیارد: سالن بیلیارد مجموعه پدیده فردوس دارای کلیه‌ی استاندارد‌های مربوط و محیطی کاملا حرفه‌ای برای مخاطبان خاص خود است.
  • سالن بازی کودکان: ایجاد فضای جذاب همراه با وسایل بازی استاندارد برای کودکان در محیطی امن که توسط پرسنل مدیریت می‌شود باعث می‌شود که شما در محیطی آرام و بدون از دغدغه و نگرانی نسبت به فرزندانتان، از گفتگو و خوردن غذا لذت ببرید.
  • ساعات کار:رستوران پدیده فردوس  همه‌روزه بجز شنبه‌ها از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب
  • آدرس: اصفهان، نجف‌آباد کمربندی جنوبی نجف آباد قبل از دادگستری

مطلب پیشنهادی

رستوران شهرزاد

رستوران شهرزاد یکی از قدیمی ترین، بهترین و محبوب ترین رستوران های اصفهان است و در بین توریست ها و شهرت زیادی پیدا کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *